Amalia Tudor utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

De ce aveți multe vizionări și nu vindeți?

Studiu de caz: să luăm, de exemplu, situația Domnului B care dorește să vândă un apartament de 3 camere. După o scurtă verificare a anunțurilor active din zona sa, alege să dea un anunț gratuit pe un portal imobiliar. Va fi sunat în primele zile de mai mulți agenți imobiliari care vor să preia anunțul. Uneori aceștia merg să vadă locuința, alteori nu, preiau fotografiile, prețul și detaliile transmise de domnul B.
Ce se întâmpă mai departe?

Apartamentul domnului B va apărea pe portalurile imobiliare multiplicat (am văzut la un moment dat un apartament publicat de 26 de ori). Proprietarii se gândesc probabil că așa sunt mai vizibili și au șanse să vândă la un preț mai bun...

Dar cumpărătorii văd mai mult disperare de a vinde. În plus, după ceva timp, cele 26 de anunțuri nu mai sunt sincronizate, vor avea prețuri diferite, uneori vor fi greșite suprafețele, etajul, anul de construcție.

Cumpărătorii care sună pentru un anunț imobiliar ar trebui să treacă, în mod normal, printr-un proces de calificare. Ce înseamnă asta? Agentul imobiliar sau vânzătorul trebuie să se asigure, înainte de a programa vizionarea, că aceștia au citit cu atenție detaliile anunțului și nu le-a scăpat ceva important. De exemplu, asigurați-vă că știu etajul, anul de construcție, verificați dacă au alte întrebări despre proprietate. Este de preferat să aveți această discuție înainte de vizionare, altfel puteți primi răspunsuri de genul - ,,Ne place apartamentul, dar noi am vrea să fie decomandat sau nu vrem la etajul 8..."

O altă direcție în procesul de calificare este aceea de a verifica cum și-au planificat să facă achiziția - au surse proprii de finanțare, vor face un credit imobiliar, întrebați dacă au mers la bancă să verifice situația creditării.

Astfel de întrebări sunt importante pentru toată părțile implicate, dar mai ales salvează vânzătorii de vizite nepotrivite.

Ce fel de calificare poate face un agent imobiliar, dacă apartamentul este promovat de mai multe agenții? Minimă spre deloc... cumpărătorul închide și sună la următorul agent care nu pune atâtea întrebări și programează direct vizionarea.

Și uite-așa se va trezi Domnul B cu cumpărători nepotriviți la usă...

Dacă Domnul B ar alege să-l reprezinte un singur agent imobiliar, acesta, printre multe altele, va putea califica potențialii cumpărători și va stabili vizionări doar cu cei potriviți.

 
 
 
 
Adaugă în postare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Promovează postarea
Vei alege setările după ce vei apăsa pe Postează.